Ads Nuffnang

Produk apa anda nak, sila taip di sini

Monday 31 October 2016

Stok Qshe Akan Kembali

STOK QSHE 

Lama ya stok Qshe menyepi dan khabarnya akan kembali 1 minggu lagi, jadi anda yang dah pun jadi pengguna tegar harus dapatkan segera supaya stok anda sentiasa ada dan tidak kehabisan.

Saranan saya adalah beli 3 atau lebih botol Qshe untuk anda dapatkan penjimatan berganda, jimat masa order, jimat postage dan stok anda akan sentiasa ada.

Bagi yang nak dapatkannya,boleh lah hubungi saya dan pastikan anda buat pesanan segera untuk saya simpankan anda punya stok. Jika perlu untuk buat bayaran dahulu pun lagi baik dan mudah untuk pastikan anda dapat produknya. 

Ada pelanggan saya dah booking dari minggu lepas dengan bayarannya sekali, Saya nak pulangkan dulu duitnya kerana stok dijangka 1 minggu lagi akan datang, dia terpaksa menunggu selama 2 minggu untuk dapatkan stok Qshe, tapi dia sanggup tanpa minta kembali bayaran yang dah dibayarnya.Ini memang tegar punya pengguna kerana beliau tahu khasiat dan keberkesanannya produk ini.

Harap anda sabar menunggu update dari saya atau boleh terus hubungi saya 010-9336935untuk dapatkan maklumbalas yang segera.

No comments:

Post a Comment