Ads Nuffnang

Produk apa anda nak, sila taip di sini

Friday 27 September 2013

Stokin D'nifi DCL

Stokin Ajaib Anda

Anda harus memiliki satu pasang stokin untuk diri anda sendiri. Jika ada wang lebih, bolehlah dibelikan untuk orang tersayang seperti ibubapa, pasangan tak kira suami atau isteri. Sebagai ibu bapa pula, jika sudah memiliki anak-anak remaja, tidak salah belikan satu untuk mereka.


 Inilah rupa stokin yang sedang popular dan dibicarakan sekarang. Sebenarnya bagi mereka yang mementingkan kesihatan kaki memang sudah lama telah menggunkannya, malah sudah berpasang-pasang dibeli, sudah ada yang buruk dan terkoyak pun.

Stokin ini ada far infra red (FIR) di tapak kaki, ciri penting untuk stokin yang berkualiti tinggi. Anda boleh lihat di dalam gambar di bawah. Apabila kita memakai stokin, bahagian yang ada FIR itu berada di sebelah dalam.



Cara pemakaian stokin D'nifi DCL yang betul adalah seperti turutan gambar di bawah.



Kerana apa semua orang harus memlikinya? kerana ada pancaran infa merah jarak jauh dan berion negatif (Boleh rujuk gambar dibawah). Apa pula kelebihan  ion negatif ini pada kesihatan kita?



Jom baca!

Kesan Ion Negatif Terhadap Badan Manusia

Kesan ion negatif terhadap kesihatan berbeza untuk individu yang berbeza, oleh itu tiada satu penunjuk piawai dari aspek ini. Tambahan lagi, untuk kesan yang sama, juga terdapat perbezaan dari segi kadar keberkesanan. Ion negatif dapat memasuki badan manusia melalui dua laluan: kulit dan sistem pernafasan. Laluan utama adalah penyerapan melalui kulit yang merangkumi lebih kurang 85%, manakala penyerapan melalui paru-paru hanya lebih kurang 15% sahaja.
Melalui kajian klinikal dan profesionalkesan ion negatif dalam penjagaan kesihatan dan rawatan perubatan dapat ditunjukkan dari beberapa aspek seperti yang disenaraikan di bawah:
  1. Mengatur Sistem Saraf:
Ion negatif dapat mengatur fungsi sistem saraf,supaya proses pengaktifan dan pencegahan menjadi normal. Mengaktifkan korteks otak dan aktiviti sel otak, meningkatkan gelombang α, menyebabkan seseorang lebih bertenaga dan meningkatkan keberkesanan kerja seseorang. Ion negatif juga membawa kepada pembekalan oksigen yang lebih banyak kepada otak. Satu aspek yang amat penting di sini adalah keupayaan ion negatif dalam mengatur sistem autonomi. Kesannya adalah amat menyeluruh, memperbaiki fungsi kebanyakan organ, dan memperkuatkan lagi sistem badan yang lain ..
  1. Menyumbang kepada kesihatan sistem kardiovaskular:
Ion negatif membantu pemulihan penyakit-penyakit seperti tekanan darah tinggi, penyakit jantung koronari dan hiperlipidemia. Ion negatif juga dapat memperbaiki nutrien dan fungsi jantung, serta kadar denyutan jantung. Kajian juga menunjukkan ion negatif dapat mengurangkan kepekatan darah, menyebabkan aliran darah yang lebih lancar, dan memulihkan kealkalian darah. Ion negatif juga menambahkan kepekatan oksigen dalam darah, membantu dalam pengangkutan, penyerapan dan penggunaan oksigen secara menyeluruh.
  1. Menguatkan Sistem Pernafasan:
Ion negatif merangsang pergerakan silia di membran mukus, meningkatkan penyerapan oksigen dan seterusnya meningkatkan fungsi paru-paru. Banyak kajian telah membuktikan pendedahan kepada ion negatif dengan kuantiti yang tinggi dapat meringankan gejala alergi dan penyakit lelah, membantu dalam rawatan penyakit-penyakit yang berkaitan dengan sistem pernafasan.
  1. Meningkatkan Daya Imuniti:
Ion negatif dapat meningkatkan daya imuniti sel dan cecair badan, menambahkan antibodi dan γ-globulin dalam darah, meningkatkan mitosis dan tumbesaran sel limpa. Peningkatan daya pertahanan tubuh ini juga berkaitan dengan kualiti tidur yang lebih baik akibat ion negatif.
  1. Mencegah pembentukan radikal bebas dan pengoksidaan:
Ion negatif amat penting dalam pencegahan pengoksidaan yang tidak diingini. Kajian menunjukkan ion negatif dapat berfungsi dalam pencegahan pengoksidaan dengan meningkatkan penghasilan Superoxide Dismutase, SOD, sejenis enzim anti-pengoksidaan.
  1. Mempunyai Kesan Pembuangan Toksin:
Apabila daya penembusan membran sel ditingkatkan, bahan buangan terutamanya sisa-sisa ubat yang tertinggal dalam badan dapat dibawa keluar dari unit asas (iaitu sel). Pembuangan toksin bukan hanya setakat pada cecair badan sahaja. Selain daripada itu, ion negatif juga merangsang pertumbuhan mikrob yang berfaedah di sistem usus, dan meningkatkan pembuangan toksin di sistem ini.
  1. Mencegah Penuaan, Mengawet Muda:
Keupayaan ion negatif dalam pembuangan toksik dan anti-pengoksidaan dapat meningkatkan fungsi sel dan organ secara keseluruhan. Tambahan lagi dengan penyerapan oksigen yang lebih tinggi serta peningkatan metabolisme badan, ion negatif amat berkesan dalam mencegah penuaan dan mengawet muda.
  1. Menenangkan Emosi dan Jiwa:
Ion negatif dapat menyeimbangkan kepekatan serotonin dalam otak, di mana ianya merupakan sejenis agen utusan saraf yang mempengaruhi emosi dan tekanan jiwa. Kajian sains mendapati kepekatan ion positif yang tinggi meningkatkan penghasilan serotonin ke satu tahap yang boleh menyebabkan kegelisahan, ketegangan sehingga terjadinya tekanan jiwa yang serius.  Kajian ke atas ion negatif pula menunjukkan kesan yang sebaliknya.
Harga sepasang stokin ini tidaklah mahal kerana ketahanannya adalah lama, berbaloi dengan wang yang kita laburkan, yang penting jaga dengan sebaiknya.


Berapa harga? Harga Pasaran RM49.50
Nak murah? Boleh hubung saya, harga special saya bagi khas untuk anda yang sms/whatsApp saya dengan segera.

Nak dapatkannya ? Boleh hubungi saya seperti di bawah



Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini :   SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : 
http://zailabinimdae.blogspot.com/2013/08/iklankan-produk-servis-di-rangkaian.html

Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini :  
Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi pada harga borong di sini : 
Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini : 
Akademi Bekerja Di Rumah

Untuk yang berminat mendaftar belajar kelas asas blog & fanpage, hubungi melalui :

Email : wanr82@yahoo.com
Sms/whats app :
010-9336935
Facebook :
Wan Rokiah



No comments:

Post a Comment