Ads Nuffnang

Produk apa anda nak, sila taip di sini

Thursday 17 October 2013

Madu Amazing Pengubat Ulser Mulut

Alhamdulillah,

Amazing DCL



Pengalaman saya sendiri semasa menjaga anak kecil yang berumur setahun sebulan dijangkiti ulser mulut yang sangat kronik. Ada dalam 7 hingga 8 biji ulser di tepi bibir bawah. Agak rapat kedudukannya. Menjadikan bibir anak saya kemerahan, serupa pakai lipstik asli pula.



Nasib baik anak saya adalah jenis yang kuat semangat walau agak merengek, tetapi susu dan makanan masih boleh diambil dan ditelan. Cuma masuk hari kedua, dia mula menolak susu, kerana terlalu sakit. Kalau minum pun masuk ikut tepi mulut dan hisap perlahan-lahan.

Alternatif yang saya gunakan adalah ambil madu mazing dan sapu di bibir yang ada ulser. Menangis menjerit kerana pedih. maka saya gunakan cara lain dengan campurkan madu tersebut ke dalam air putih, dikacau dan diberi minum. Alhamdulillah dia ingin minum dan agak ok.

Bagi anda yang ingin mencuba madu ini semasa anak-anak atau orang dewasa yang alami masalah seperti ini adlah sangat digalakkan. Madu Amazing DCL tidak seperti madu asli yang panas kerana telah dicampurkan dengan ramuan kismis, buah tin, dan lain-lain menjadikan ia adalah minuman yang sangat digalakkan bukan sahaja sebagai penyembuh malah sebagai antibodi bagi melawan pelbagai penyakit lain.



Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.



No comments:

Post a Comment